L'omu accusatu d'inghjustamentu criminali dopu a cullata in mostra di leopardo di neve à u Zoo di Cleveland Metroparks

L'omu accusatu d'inghjustamentu criminali dopu a cullata in mostra di leopardo di neve à u Zoo di Cleveland Metroparks

CLEVELAND - Un omu sta affruntendu i diritti dopu avè cullatu in mostra di l'Asia Asiatica in u Zoo di Cleveland Metroparks dumenica. L'abitatu cuntene i leopardi di neve di u Zoo.

"A circa 1:45 pm ieri, un masciu era entratu in una zona micca autorizata scalendu una parte di l'esterno di l'habitat asiaticu di l'Associazione Zoologica di Cleveland Metroparks è statu arrestatu da a Pulizia di Cleveland Metroparks", u zoo hà dettu in una dichjarazione divulgata u luni. "L'habitat, chì accoglie i leopardi di neve di u Zoo, hè completamente coperto da una malla d'acciaio è l'individuu ùn entrava micca in l'habitat, ma hà attraversu a maglia d'accia è hà messu in cuntattu cù u leopardo di neve. Ùn ci sò micca raporti di ferite in questu mumentu à u sospettatu o di l'animali ".

U zoo aghja chì u suspettatu hè statu citatu per averia criminale. I costi addiziunali sò avà riveduti.

"A sicurità di i nostri ospiti, u persunale è l'animali hè a nostra prima priorità è l'habitat hà parechji strati di barrieri protettivi in ​​locu cumpresi railings, cartelleria e mesh d'acciaio. U persunale cuntinuarà à monitorizà a zona durante l'ora di u Zoo ", u zoo hà aghjuntu in a so dichjarazione.

"Hè statu à ritmu, è hà chjappatu l'artu à un puntu perchè era chjappante", u testimoniu Alexander Lowry hà dettu.

"Ci era solu preoccupatu chì qualcosa puderia riesce à u leopard", hà dettu u tistimone Cassidy Toland.

U suspettatu puderia esse vistu toccu è filmu u gattu à fiancu di una maglia d'accia in una sezione chjaramente fora di limiti à u publicu.

"È u so amicu avia dettu, 'Yeah, hà cullatu u tubu ghjustu quì è s'hè cullatu", disse Lowry.

Era sfarente di ciò chì hè accadutu in l'abitat di guepardo in 2015, quandu una mamma hà puzzu u figliolu di 2 anni annantu à una ringhiera, è hè cascatu à circa 10 piedi è feritu a perna.


Tempu di riposu: 6-06-2020

Mesh Gepair

Mesh flexible per a dicurazione, avemu a tela metallica, mesh metallica espansa, maglia di ganciu di ligame di catena, schermu metallicu decorativu è facciata, etc.

stainlesss steel architectual woven mesh

Inox Stainlesss Architetti Tessuti di Tesa

Expanded Mesh

Mesh Espanduta

Stainless Steel Rope Mesh Woven Type

Rete in acciaio inox tipicu maglia

Black Oxide Rope Mesh

Ropa à Oxide Neru

Stainless Steel Ferrule Mesh

Maglia di ferrugliu in inox