Decorazione di Metallu Elementi Novi-Draperia di Bobina di Metallu

Decorazione di Metallu Elementi Novi-Draperia di Bobina di Metallu

Draperiu di bobina di metallu hè una struttura cumuna usata cum'è cortini per l'isolamentu di a sala di doccia o rivestimenti murali.Gepairdrappi di bobina di metalluhè fattu cù filu d'acciaio inossidabile di alta qualità (AISI304 o 316), filu di lega d'aluminiu, filu d'ottone, filu di cobre o altri materiali di lega.Mdrappi di bobina d'etalA rete hè aduprata per a decorazione in l'architetture è l'edifizii muderni è largamente usata cum'è cortini o draperies in casa, schermi per a sala di pranzu, isolamentu in buchi, decorazione di u tettu, decorazione in fiera di fiera è prutezzione di u sole retractable, etc. Cù a so versatilità, unicu. struttura, varietà di culore, durabilità è flessibilità, udrappi di bobina di metallu offre un stile di decoru mudernu per e custruzzioni.

 

Trattamentu di a superficiadrappi di bobina di metallu:
Avemu trè trattamentu principale di a superficia, chì hè secondu u culore chì vulete è l'effettu chì vulete.
1. Décapant à l'acide :
Stu tipu di trattamentu hè u più simplice.A funzione principale hè di pulisce a capa d'ossidu, è a cortina di metallu via stu tipu di trattamentu, u culore serà u biancu argentu.

2. Ossidazione anodica:
Questu hè un pocu cumplessu;Questu hè travagliatu per rinfurzà a rigidità è a pruprietà di resistenza à l'usura di l'alliage Al.Questu pò culurite a cortina di metallu, è fà a cortina di metallu più durable è bella.

3. Finitura di coccia (questu hè u più populari):
Stu tipu hè a simplicità di culurite a cortina di metallu, solu a pittura di mischia poi mette a cortina di metallu à a zona di revestimentu per fà u culore.

Applicazioni didrappi di bobina di metallu:
Stu drappeghju di bobina di metallu hè un novu tipu di materiali di decoru di custruzzione, chì sò largamente usati in l'elevazione di l'edifiziu, divisore, tettu, ombra, balconi è corridori, persiane, scale è stazioni d'accessu à l'aeroportu, alberghi, musei, opera, sale di cuncertu, edifici d'uffiziu, sale d'esposizione, centri commerciali, cum'è a decorazione interna è esterna di alta qualità.

Vantaghji didrappi di bobina di metallu:
Drapery di custruzzione di metallu decorativu hè incombustible, d'alta resistenza, robusta, faciule da mantene, forte effettu funziunale è dicurativu di vivace, forte è pò esse assai bonu per custruisce strutture da l'effettu protettivu.

 

Metal Coil Drapery-application


Tempu di pubblicazione: 28-ottobre-2020

Mesh Gepair

Maglia flessibile per a decorazione, avemu un tessulu di maglia metallica, maglia metallica espansa, maglia di ganciu di catena, schermu è facciate metalliche decorative architettoniche, etc.