Morden Design Element-Gepair® Maglia di riempimentu di balustrade in acciaio inox

Morden Design Element-Gepair® Maglia di riempimentu di balustrade in acciaio inox

Più spaziu, più impattu, più sicurità: Gepair® rete di cable d'acciaio inossidabile per scala, riqualificazione di balaustra, edifiziu residenziale o cummerciale, chì furnisce prutezzione è ancu esse un elementu di design.

Maglia di riempimentu di balaustra in acciaio inoxÙn resiste micca solu u clima estremu, hè ancu adattatu per i prughjetti di custruzzione in cundizioni topografiche difficili o esigenze speciali per esempiu causate da a prutezzione ambientale.A maglia ligera di l'infill di balaustra in acciaio inox hè trasportata facilmente è installata nantu à i tubi di cunfini o i cavi di a balaustra senza equipaggiu di installazione estensivu.In alternativa, ci sò frames in acciaio inox di dimensioni persunalizati preinstallati per u riempimentu di balaustra.

Maglia di riempimentu di balaustra in acciaio inoxdà balaustrati è railings un sensu di eleganza, spaziu è stile.Cù una pianificazione è u disignu attenti, anu a capacità di trasfurmà totalmente l'aspettu.E so linee pulite è semplici creanu un'estetica elegante è muderna, mentre offre vedute ininterrotte.Sò cuntempuranei, pocu mantenimentu è sorprendentemente faciuli è veloci à stallà.A rete di riempimentu di balaustra in acciaio inox Gepair hà stabilitu u standard per l'applicazioni di cavi in ​​balaustre è ringhiere dapoi u 2001.

Caratteristiche specifiche di a rete di riempimentu di balustrade in acciaio inox:

Un approcciu unicu sfarente à a balaustrata di cable inossidabile o railing per quellu prughjettu di dichjarazione.

A rete elastica infill di balaustra in acciaio inox trova u so propiu modu intornu à forme geometriche simplici è cumplesse per ottene una forma estetica senza compromessi.

Una sensazione ligera è aria per adattà à qualsiasi ambiente minimalista.

Alta trasparenza per un impattu visuale riduttu nantu à ogni vista o paisaghju.

Carica cumplettamente valutata per un rendimentu superiore cum'è barriera o in una applicazione di sicurezza.

Si adatta à u quadru rigidu o à u perimetru di u cable.

Permette l'espressione di a vostra individualità.

Custruzzione in acciaio inox di qualità 316 per ambienti duri è longa vita di serviziu.

Offriamu persunalizazione persunalizata per foglia di maglia irregulare.Basta à sparte e vostre idee cun noi, risponderemu in 24 ore!

Morden Design Element-Gepair® Stainless Steel Balustrade Infill Mesh

VU TRAVAILU CU NOI ?


Tempu di post: May-06-2020

Mesh Gepair

Maglia flessibile per a decorazione, avemu un tessulu di maglia metallica, maglia metallica espansa, maglia di ganciu di catena, schermu è facciate metalliche decorative architettoniche, etc.