Esplorazione Naturale -Maglia di Corda di Corda d'Acciaio Inox ecologica per u Zoo

Esplorazione Naturale -Maglia di Corda di Corda d'Acciaio Inox ecologica per u Zoo

Scurdate di u vechju modu di custruisce un zoo, induve l'animali sò chjusi in gabbie.Rete di corda in acciaio inox per u zooappena apertu un novu sistema di tracce di maglia d'acciaio elevate chì permette à e scimmie è i lemuri di scopre l'ambienti intornu à elli - è i visitatori umani per vede più da vicinu i primati.

Rete di corda in acciaio inox per u zoo, guarantisci tramindui sicuri cù materiale ecologicu, flessibile è abbastanza forte.Invece di pittura o PVC, u nostru filu d'acciaio inossidabile AISI316 (L) hè 100% ecologicu, senza sustanzi chimichi tossichi.Ancu di più, a tecnica tessuta a manu rende a rete assai più flessibile, cusì ùn ferite micca l'animali.Un sistema di cuntrollu di qualità sanu hà da pruvà ogni dati tecnicu di maglia, prutegge l'animali per scappà da a so zona.

Ci sò tipi di specificazioni per adattà à qualsiasi animali, ùn importa micca i belli uccelli o leoni, tigri, a nostra rete di corda in acciaio inox per u zoo, diametru di filu da 1,2 mm à 3,2 mm, a dimensione di apertura più chjuca puderia esse 20 * 20 mm, ci hè senza limitazione à a grande dimensione di apertura.In cunsiderà una zona diretta di u sole, fabricamu ancu a rete in u tipu d'ossidu neru, ponu assorbe l'UV, rendendu i nostri ochji cunfortu.

Special Tunnel Mesh hè un tipu di maglia di corda in acciaio inox per u zoo.U sistema di maglia di tunnel di mostra hè custituitu da una rete di cable di corda d'acciaio inossidabile flessibile fatta à manu supportata da anelli rotondi d'acciaio solidu per furmà una forma di tunnel. .

Natural Exploration -Eco-friendly Stainless Steel Cable Rope Mesh for Zoo

U diamitru di a rete di u tunnel hè generalmente di circa 75 cm, è a distanza trà l'anelli di metallu hè generalmente di circa 200 cm.I specificazioni di u produttu cumunimenti utilizati da Monkey Tunnel Mesh sò GP1651, GP2051 GP2476, etc., è e specificazioni di u produttu cumunimenti utilizati da Tiger Tunnel Mesh sò GP3251, GP3276, etc.

Natural Exploration -Eco-friendly Stainless Steel Cable Rope Mesh for Zoo1


Tempu di Postu: Apr-06-2020

Mesh Gepair

Maglia flessibile per a decorazione, avemu un tessulu di maglia metallica, maglia metallica espansa, maglia di ganciu di catena, schermu è facciate metalliche decorative architettoniche, etc.