Soluzione di rete metallica di filu metallicu-Maglia di corda in acciaio inox cù cornici

Soluzione di rete metallica di filu metallicu-Maglia di corda in acciaio inox cù cornici

Inox rope mesh product hè una struttura di rete flessibile in acciaio inox chì hè custituita da corde è maniche metalliche.Mentre hà allargatu a so usabilità à parechje applicazioni diverse, cum'è a divisione di e zoni di custruzzione, chì serve cum'è una recinzione, u riempimentu di scale è cum'è una struttura per piante rampicanti.

U disignu assai innovativu diinoxI cornici di maglia di corda permettenu di esse utilizatu in una varietà di applicazioni interni, micca solu esteticu, ma ancu da una perspettiva di sicurezza.Questu articulu vi mostrarà cumu pudete utilizà a rete di corda per l'applicazioni interni.

 

Recinzione di casu di scale

Gepair® maglia di corda in acciaio inox hè l'aghjuntu perfettu à u vostru recintu di Scale interni.Pò esse usatu per furnisce una barrera protettiva à i lati di a scala è rimpiazzà a necessità di railings.A so capacità di esse furmatu in diverse strutture tridimensionali face una opzione esteticamente attraente per balaustre in scale.

 

Architettura partizzioni

Gepair® maglia di corda in acciaio inox hè un grande strumentu per aduprà per dividisce stanze in diverse sezioni.Webnet hè stata utilizata in gimnasti è clubs sportivi per creà barriere trà e diverse spazii di a facilità, induve una sezione pò esse aduprata per un sportu cum'è u basketball, è una altra sezione utilizata per un sport diversu cum'è netball.

 

Gepair® maglia di corda in acciaio inox pò ancu esse usatu per furnisce una barriera protettiva contru i danni à a facilità's luci (pendu à u tettu) essendu postu ghjustu sottu à e luci.

 

Sè site interessatu in questu per piacè cuntattateci liberamente.

”"


Tempu di Postu: 13-Jan-2022

Mesh Gepair

Maglia flessibile per a decorazione, avemu un tessulu di maglia metallica, maglia metallica espansa, maglia di ganciu di catena, schermu è facciate metalliche decorative architettoniche, etc.