Soluzione Sostenibile è Ecunomica per i Muri Verdi

Soluzione Sostenibile è Ecunomica per i Muri Verdi

Facciata in muru verde in acciaio inox sò longu usatu per sustene e piante rampicanti.U Sistema di Muru Verde usa una cumminazione di e nostre corde, aste è rete in acciaio inox di alta qualità per creà una struttura chì sustene a crescita di e piante.

 

Da i picculi tralicci di filu di giardinu à enormi parcheghji di più piani, u nostru sistema furnisce una soluzione elegante, sustenibile è cuncettiva permuri verdi.U sistema hè ligeru è hè veloce è faciule d'installà, sustene e piante chì sò piantate in situ.

 

Da una piccula facciata à un grande edifiziu, u nostru sistema furnisce una larga gamma di benefici estetichi è di prestazione, aiutendu à migliurà l'aspettu generale di un edifiziu - regulendu a so temperatura (mantene più calda in l'invernu è più fresca in l'estiu), riducendu u rumore è prutegge. e so facciate.

greenwall mesh

 

Sò ancu boni per l'ambiente, aiutendu à furnisce l'aria più pulita, aiutanu à a biodiversità è offrenu abitati naturali per a flora è a fauna lucali.I pianti ponu esse cultivati ​​​​u sistema di muru verde, ma in ogni casu u mantenimentu hè simplice è simplice.

 

I nostri webnet in acciaio inoxper u muru verde farà a vostra vita più bella.


Tempu di post: 14-Jan-2022

Mesh Gepair

Maglia flessibile per a decorazione, avemu un tessulu di maglia metallica, maglia metallica espansa, maglia di ganciu di catena, schermu è facciate metalliche decorative architettoniche, etc.