Tecnica di tessitura per a rete di corda in acciaio inox

Tecnica di tessitura per a rete di corda in acciaio inox

Rete di corda in acciaio inoxhà trè tippi di prucessu di tessitura: 1.Rete di ferrule di corda d'acciaio inossidabile 2. Rete di cavi per fori quadrati in acciaio inox 3.Croce in maglia di corda in acciaio inoxtagliatumesh 4.Stainless steel cable quadru tessuta maglia

1.Maglia di cable di tippu ferrulehà proprietà fisiche simili à a rete di cable nudatu, ma stili di cumminazione differenti - ferrules senza saldatura chì combinanu i cavi inseme per furmà un tessulu metallicu resistente cù buchi di rombi.Questa rete flessibile si adatta grazia à i vostri prughjetti di trazione 3-D più impegnativi. Queste maglie sò tirate in mudelli di diamanti per lascià ampiu luce è aria passà.A causa di l'alta trasparenza, sò largamente appiicati à l'abitazioni d'animali, gabbie per animali, reti aviaria, tettu è garage.Cù lucente d'argentu opaco, si mischianu facilmente in l'ambiente circondu.

2. Cù superficia plana,maglia di cavi nodoevita in modu efficace chì e persone è l'animali sò graffiati.Inoltre, sta rete hè estremamente resistente à l'impattu, vale à dì, pò furnisce una prutezzione superba à l'animali chjusi è minimizzà i danni di caduta. uraganu.Hà ancu una alta resistenza à i UV, a corrosione è a ruggine chì permettenu una longa vita di più di 30 anni.Intantu, a nostra gamma di maglia di cavi nudati hè libera di mantenimentu è ùn hè micca necessariu una pulizia speciale è un rivestimentu.

3.Rete à fori quadrati in acciaio inox, hè un tipu dimetudu di tessituraby croce inserimentu, u vantaghju di sta reta hè cunvene à tessi, u svantaghju hè chìu pirtusu hè facile à deformazione sottu carica pesante.

4. Cavo d'acciaio inossidabile maglia tessuta quadrata


Tempu di post: 17-Jan-2022

Mesh Gepair

Maglia flessibile per a decorazione, avemu un tessulu di maglia metallica, maglia metallica espansa, maglia di ganciu di catena, schermu è facciate metalliche decorative architettoniche, etc.